facebook
Regulamin zakupów

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

MojaKrówka

 

§1

Postanowienia ogólne

1. Sklep internetowy [dalej "Sklep"] prowadzi sprzedaż detaliczną przez Właściciela Sklepu za pośrednictwem internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej "Regulamin"].

2. Właścicielem Sklepu jest: eartGraf Roland Bandurowski, Chwałki 217 27-600 Sandomierz, NIP: 8641880849, tel. (+48) 539 003 008, adres email: kontakt@krowki.sklep.pl.

3. Ilekroć w dokumencie pojawia się pojęcie Konsument – oznacza ono osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

4. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z klientem.

5. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez klienta w toku składania zamówienia poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.

6. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

7. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

 

§2

Zamówienia

1. Zamówienia można składać w następujący sposób:

  1. poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,
  2. emailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,

 

2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez klienta danych pozwalających na weryfikację klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. 

3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.

4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji.

5. W przypadku gdy projekt wymaga akceptacji lub innych działań ze strony kupującego, jeśli w ciągu 7 dni nie zostanie przesłana wymagana informacja zwrotna pozwalająca przystąpić do realizacji zamówienia zastrzegamy sobie prawo do wykonania zamówienia zgodnie z przesłanymi informacjami i materiałami uznając, że Hupujący nie wyraża żadnych zastrzeżeń, a wszelkie reklamacje z tytułu niewłaściwości w zamówieniu wynikających z braku wcześniejszych uwag przez Kupującego nie będą uznawane.

 

§3

Płatności

1. Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce Formy płatności.

2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.

3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę oraz spełnienie warunków opisanych w treści oferty towaru.

 

§4

Wysyłka towaru

1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej).

2. W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.

3. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu. 

 

§5

Reklamacje

1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu, na koszt Sklepu, reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Towar powinien być kompletny w oryginalnym opakowaniu. Reklamowanie naruszonego bądź niekompletnego towaru nie będzie przez Sklep uwzględniane.

2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamacji.

3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

4. Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć i wizualizacji Towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.

5. Należy sprawdzić stan przesyłki w obecności kuriera, w razie uszkodzeń konieczne jest spisanie protokołu szkody, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji. Brak protokołu szkody wynikłej podczas transportu może być powodem nieuwzględnienia reklamacji z tego tytułu.

6. Reklamacje należy składać mailowo w czasie do 24 godzin od otrzymania przesyłki.

7. W przypadku zamówień krówek wysyłane są one świeżo przygotowane, dlatego mogą nieco zmienić swój kształt podczas transportu, na skutek przenoszenia paczek przez kuriera, za co nie ponosimy odpowiedzialności.

8. W przypadku nadruku fullcolor na etykietach, należy mieć na uwadze, że papier wykorzystywany przy etykietach jest w kilku miejscach mocno zaginany, w związku z tym w miejscach zgięć może być delikatnie widoczna biała krawędź papieru wynikła z zawijania etykiety. Jest to normalne zjawisko nie mogące być podstawą do reklamacji.

9. Na etykietach cukierków zaraz po zawinięciu w warunkach wysokich temperatur mogą pojawić się widoczne niewielkie wilgotne plamy, przechowywanie świeżych cukierków w suchym i chłodnym miejscu powoduje zaniknięcie wilgoci na papierku.

 

§6

Prawo odstąpienia od umowy

Produkty które oferujemy są przygotowywane specjalnie na zamówienie i nie mogą zostać zwrócone bez podania przyczyny. Są to świadczenia o właściwościach określonych przez Konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą zgodnie z ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów (art. 10 ust. 2 pkt 4)  

 

§7

Ochrona prywatności

1. Administratorem danych osobowych jest Właściciel Sklepu.

2. Dane osobowe przekazane Właścicielowi Sklepu podawane są dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych tych danych uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia klienta.

3. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.

4. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

 

§8

Własność intelektualna

1. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

 

§9

Wejście w życie i zmiany Regulaminu

1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony, a informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana klientom na adres email wskazany w zamówieniu na 14 dni przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu.

3. Dodatkowo zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu na 14 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu.

4. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Właściciela Sklepu do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez klienta.

5. W razie, gdy klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Właściciela Sklepu w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu.

 

do góry
Click Shop | Hosting home.pl