facebook
Reklamacje i zwroty

Reklamacje

1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu, reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Towar powinien być kompletny w oryginalnym opakowaniu. Reklamowanie naruszonego bądź niekompletnego towaru nie będzie przez Sklep uwzględniane.

2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji klienta w terminie 7 dni od momentu otrzymania reklamacji.

3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

4. Sprzedawca zastrzega, że projekty graficzne i zdjęcia produktów mogą odbiegać kolorystycznie od ich rzeczywistego wyglądu, z uwagi na indywidualne ustawienia monitorów oraz ich różnorodność nasycenia barw. Akceptacja kolorystyki jest możliwa tylko przy wykonaniu odbitki próbnej. Roszczenia dotyczące różnic kolorystycznych pomiędzy wyświetlanymi na monitorze Klienta a wydrukiem końcowym bez wykonani a prób nie będą uwzględniane, gdyż występowanie tych rozbieżności jest naturalne.

5. W przypadku zamówień cukierków krówka, które wysyłane są świeżo przygotowane, mogą nieco zmienić swój kształt podczas transportu, na skutek transportu zamówienia, za co nie ponosimy odpowiedzialności. Niewielki stopień deformacji kształtu cukierka jest naturalny z uwagi na konsystencję i charakter produktu.

6. Należy sprawdzić stan przesyłki w obecności kuriera, w razie uszkodzeń konieczne jest spisanie protokołu szkody uwzględniającego stopień uszkodzenia, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji. Brak protokołu szkody wynikłej podczas transportu może być powodem nieuwzględnienia reklamacji z tego tytułu. Przykład protokołu można znaleźć pod adresem: https://mojakrowka.pl/upload/dhl_protokol.jpg

7. Reklamacje należy składać mailowo w czasie do 48 godzin od otrzymania przesyłki. Wiadomość powinna zawierać opis problemu wraz z dołączonymi zdjęciami otrzymanego produktu. Nieprawidłowości mogące wynikać z niewłaściwego odbioru oraz przechowywania cukierków w terminie późniejszym, nie będą przez Sklep uwzględniane.

8. W przypadku nadruku fullcolor na etykietach, należy mieć na uwadze, że papier wykorzystywany przy etykietach jest w kilku miejscach mocno zaginany, w związku z tym w miejscach zgięć może być delikatnie widoczna biała krawędź papieru wynikła z zawijania etykiety. Jest to normalne zjawisko nie mogące być podstawą do reklamacji.

9. Na etykietach cukierków zaraz po zawinięciu w warunkach wysokich temperatur (okres wiosenno-letni) mogą pojawić się widoczne w pewnym stopniu mokre plamki, jest to charakterystyczne dla tego produktu z uwagi na wykorzystywane przy produkcji składniki, a samo pakowanie cukierków odbywa się zaraz po wyprodukowaniu świeżej masy krówkowej. Dotyczy to przede wszystkim jasnych etykiet. Przechowywanie świeżych cukierków w suchym i chłodnym miejscu powoduje częściowe zanikanie tego efektu na papierku. Zalecana temperatura przechowywania wynosi do około 18°C.

10. Czas kruszenia masy krówkowej uzależniony jest w głównej mierze od warunków ich transportu/przechowywania. W okresach wysokich temperatur cukierki kruszeją znacznie szybciej niż w okresie zimowym, zależne jest to również od masy poszczególnych cukierków gdyż posiadają nieregularne kształty, stąd dokładny czas w jakim cukierki stają się kruche jest niemożliwy do określenia - od kilku dni do kilku tygodni.

 

Prawo odstąpienia od umowy

Produkty które oferujemy są przygotowywane specjalnie na zamówienie i nie mogą zostać zwrócone bez podania przyczyny. Są to świadczenia o właściwościach określonych przez Konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą zgodnie z ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów (art. 10 ust. 2 pkt 4)  

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium